środa

12.11 DZIEWCZYNY Z KLUBU DISKO

Wilhelm Abronsius, de cerationis - "

...Wśród człekokształtnych zamieszkujących Zanzibar najbardziej osobliwe wydały mi się Dziewczyny z Klubu Disko. Pozornie nic szczególnego – mieszkają w norach, żyją z łowiectwa i zbieractwa, cenią jedzenie i niezobowiązujący seks*. Pierwsza niespodzianka – mimo wszystko jednak niespotykana wśród subsaharyjskich małp chuć, kopulacyjna gotowość od rana do nocy... Trafiłem akurat na gody. Co to się działo, rany… Mniejsza z tym. Kolejne zaskoczenie – te dość prymitywne i gnuśne ssaki w potrafią nauczyć się prostych słów i bezmyślnie je powtarzać, jak papugi.

Mój przewodnik, sympatyczny Zulus Obinna, krzyknął raz w kierunku małpiej zgrai - „Torbak, Fifi !”. Dziarskim krokiem podeszły do nas dwa samce Dziewczyn. Obinna szepnął coś na ucho jednemu ze stworów – a ten, łypiąc lubieżnie, wyrecytował – „DZIEWCZYNY Z KLUBU DISKO, FRIKBIT BIGBIT JEJE PANK, A W WOLNYCH CHWILACH TEŻ RAPY I DENSHOLE”. Oniemiałem… Do tej pory większość małp, z którymi miałem styczność, nie wykraczała poza opolskie debiuty, a tu taka niespodzianka… Z osłupienia wyrwał mnie niski głos drugiej małpy: „Czy uprawiałeś kiedyś seks z brzydką kobietą?” „Eufemia” – pomyślałem…

*lubią żreć i dupczyć (przyp. Tłumacza)

START: 21
WJAZD: 5 PLN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz